onsdag 25 mars 2009

Sex and The City...

...har nu kommit hem till mig, hittad hela serien på rea till ett förmånligt pris.


'
Jag har aldrig följt den här serien. Jag har inte ens sett ett helt avsnitt, inte ett halvt hellre för den delen. Har jag råkat zappa förbi har det mest sett rätt flamsigt ut och bara zappat vidare. Min kompis E pratar så varmt om denna "fantastiska" serie och jag har hört av andra också som bara äääääälskar den och tycker att den är såååååå kul.
Eftersom den är inspelad på plats på Manhattan ska det enligt E vara mycket härliga NYC-miljöer och då kan det kanske vara värt att ge det en chans.
Jag vet inte när jag ska hinna se den. Jag har fortfarande ett gäng dvd-filmer som jag inte ens tagit bort cellofanplasten på. Men jag ska ju gå i pension en vacker dag. Kanske jag hinner då.
'

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckliga du som har hela serien att kunna gotta dig åt ordentligt!! Blir fortfarande lika lycklig när jag hamnar mitt i ett avsnitt. Å sannolikheten är ju ganska så stor eftersom de vevara dem i både tid och otid!!

Anonym sa...

Är du säker på att du inte är jag, eller att jag är du? Det låter som om det var jag som hade köpt nåt jag inte visste ett dugg om och egentligen inte hade tid att se! Hahaha! Kram