onsdag 2 juni 2010

Spring i butiker



Eftersom jag bytte färger när jag målade om behöver en del interiörer bytas ut.
Springer in i varenda inredningsbutik och spanar.
Ser lite grejer här och lite grejer där.
Det som prioriteras är att jag vill försöka få upp gardiner så fort som möjligt.
Har en idé i huvudet som jag önskar förverkliga.
Har varit inom åtskilliga tygbutiker.
Hittar många fina kombinationer som skulle passa bra.
Men jag har inte hittat det som jag helst vill ha.
Måste leta lite till.
Åker till Oslo på lördag och blir borta en vecka.
Kanske jag hittar nåt där.
Jag får iallafall ge det en chans.
Annars får jag slå till på de jag hittade här i stan.



Hamnade in på Mio-möbler på Sveavägen och där hittade jag nya mattor till sovrummet.
Även ett par orkideer till gästrummet som jag kommer döpa om till guldrummet :)
Behöver även hitta ett par guldkrukor.
Dom hade inga på Mio.
Men det ska väl inte vara så svårt att hitta nånstans.
Sen får jag väl fylla på undan för undan.
Men som sagt, gardiner är prio ett.



Inga kommentarer: