torsdag 27 november 2008

Vintern kom och tog slut....

Det gick så otroligt fort för vintern att försvinna. Nästan lika fort
som den kom ,var den borta. Idag var det nästan vårkänslor i
luften med den skillnaden att det var massa julutställningar
överallt och vetskapen om att det inte är vår rikigt än. Vi ska ju
avklara julen först. Jag tog lite slaskbilder på stan idag.

Jämför med måndagens bilder


På Hornsgatan vid Torkel Knutssonsgatan
'
På Hornsgatan vid Torkel Knutssonsgatan
'
På Hornsgatan vid Torkel Knutssonsgatan
'
På Hornsgatan vid Hornsgatspuckeln
'
Snöfri skulptur på hemmaplan.
'

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så lustigt... Är själv på väg, men kan inte ta beslut om vilken portal jag ska köra. Den jag hade siktat in mig på för ett par veckor sedan började också trassla. Reggade och börja exprementera lite, så tog det stopp. Så sanslöst flustrerande!/eva

Allt möjligt och omöjligt sa...

Jag lessnade. Så nu är jag här. Men det tar ett tag att komma in i alla finesser :)