tisdag 17 november 2009

Nu stänger dom ner


'
Jag hade lyckats hitta en bra grupp på VV.
Läget var perfekt.
Tiden passade mig utmärkt.
En jättetrevlig och rolig konsulent.
Och vad händer?
Jo, nu läggs den gruppen ner.
Det var sista gången idag.
Trist.
Skälet är väl ekonomiskt.
Antagligen för dyr lokalhyra för endast några få timmar i veckan.
'
Det blir till att leta upp en ny grupp, ny lokal och en annan konsulent.
Antagligen en annan tid också.
'
Men jag bara måste hitta något till nästa vecka.
Något nytt och revolutionerande ska hända.
Dom har gjort om programmet.
Det är första riktigt stora ändringen på över tio år.
För det har faktiskt inte hänt så mycket sen pointsen infördes på den tiden som jag själv jobbade som konsulent.
Det ska bli jätteintressant att se vad dom har hittat på den här gången.
'
'

2 kommentarer:

Sofie sa...

Vad tråkigt att de stänger ner! Hoppas att du snabbt finner ett nytt "kryp in" att besöka. Jag har från och till varit VV:are de senaste 12 åren. Ser fram emot att läsa om vad du tycker om det nya upplägget.

Jag har en award till dig så titta in hos mig...

Kramar ; )

Veiken sa...

VV, jag trodde nästan att dom hade lagt ner. Det finns så mycket andra trender nu! LCHF exempelvis. Tråkigt att du blev snuvad på den gruppen. Kram