måndag 24 januari 2011

Jag vill ha



Jag vill.
Jag vill ha den.
Har spanat runt.
3 verkar ha det bästa för mig om jag vill surfa.
Och det vill jag.
Men.
Jag har bundit upp mig i två år på Telia för drygt ett år sen.
Alltså nästan ett år kvar, en hel evighet.
Har ingen lust att betala dubbelt.
Jag får försöka glömma den ett tag.
Men jag blir så avundsjuk på alla andra som har.
Blir påmind hela tiden.
Tålamod, tålamod.
Inte min starkaste sida precis.
Bara att stå ut och visa karaktär.
Värre än att sluta röka.

Bilden har jag lånat från nätet.

   

2 kommentarer:

Unknown sa...

Den är det bästa uppfinning som finns ;-)


Björn

Angel.Pearls sa...

Jo, alla vi ha det bästa..den står överst på min lista oxo..Behöver du ett virkat fodral till din ny 'leksak', blir jag mer än glad att få göra en åt dig..Kram Eva