torsdag 8 december 2011

Dagen efter

































Redan torsdag.
Snart helg igen.
Den här torsdagen har varit lite seg eftersom det blev sent i säng igår.
Vi hade vårt årliga "julbord".
Men det är ju ingen som vill äta riktigt julbord längre.
Förutom jag då.
Eftersom jag åker till Norge varje jul så vill jag gärna få med mig även den svenska julmaten.
Men dom senaste åren blir jag alltid nedröstad.
Alla tycker att dom hinner tröttna på julmaten och därför vill dom ha nåt annat.
Det blir olika bud varje år.
Ibland har vi haft cateringfirma och vi har då suttit kvar på jobbet.
Då och då blir det ut på lokal.
Som igår, vi hade bokat kvällen på Restaurang Stekpannan.
Maten där är helt topp.
Servicen likaså.
Man får verkligen valuta för pengarna.
Så jag klagar inte.
Men jag saknar ändå sillen och julskinkan.
 

Inga kommentarer: