fredag 17 juli 2009

Fotokopior


'
Här om dagen investerade jag i nya färgpatroner till skrivaren.
Och idag när jag var inne på Lidl hittade jag foto-papper.
Efterom det inte kostade all världen att köpa fick jag en idé.
Printa mina egna foton istället för att beställa från fotobutiken.
Jag köpte ett paket av varje storlek för att experimentera.
Det var lite knöligt i början innan jag kom på hur jag skulle göra och i vilket program det gick bäst.
Jag behövde inte slösa alldeles för många.
Kom på så småningom hur.
Och nu har jag blivit min egen fotobutik.
Ska nog tillbaka till Lidl och köpa lite fler paket papper.
Det blir i långa loppet billigare än att beställa.
Det tar lite tid att printa men det är ju kul.
"Själv är bästa dräng".
'
'

1 kommentar:

Angel.Pearls sa...

Härligt -det där jobbet med att testa o utvärdera papper mm har jag framför mej..Men det är säkert kul att fixa sina egna foton!..gillar också lite "udda" grejor, som annorlunda berlocker..Ha det gott i sommarvärmen!Kram//Eva