måndag 12 mars 2012

Bokreaspurt

































När bokrean startade var jag sjuk.
De senaste åren har jag alltid hängt på låset på morgonen första dagen för att ta del av de bästa erbjudanden.
Men i år har jag gått runt och tittat på resterna.
Den här kokboken med 500 recept har jag varit förbi och bläddrat i några gånger.
men idag hade dom 30% på reapriset och då slog jag till.

Inte för att jag är i desperat behov av kokböcker.
Tvärtemot.
Jag har hur många som helst.
Dryga 100 sen tidigare.
Köper på mig några både här och där.
Gärna i utlandet.
Och eftersom jag egentligen inte behöver köpa några så får jag väl kalla mig samlare.
Då kan man köpa hur mycket som helst av samma saker utan att verka konstig.

Det blev även boken På Spåret också.
Ett av mina favoritprogram på TV.
Massor av geografifrågor och annat.
Har redan testat lite.
Kul bok.
Och lärorik.


































   

Inga kommentarer: