söndag 25 januari 2009

Fyra halsband

Jag har varit flitig i helgen, vad ska man annars göra när det är så grått att molnen nästan hänger på taket. Här kommer fyra nya halsband. Har även gjort ett par örhängen, det har jag bara gjort en gång förut, men jag måste väl ge det en chans till.
'
Knythalsband i grått med stenar, glaspärlor, rocaillmix och farfallepärlor.
'

Halsband utan lås i blått och lite grönt. En stor sten samt glaspärlor och rocaillmix.
'
Halsband utan lås i grått med hematit, glaspärlor och rocaillmix.
'
Kort halsband i vitt och rosa. Stor tenshapärla, swarowski-kristaller och farfallepärlor.
'

Örhängen i vitt och rosa. Tenshapärlor, swarowski-kristaller och farfallepärlor.
''

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bara älskar dom två i mitten. Dom andra är fina också men...Duktig är du! Kram

Fru Pusselbit sa...

Det sista halsbandet tycker jag var allra vackrast! =)