torsdag 1 januari 2009

Mitt nya liv...

...börjar idag.

God fortsättning till alla!

Var ute på en promenad idag, har inte varit ute på helgpromenad
på länge. Det var riktigt kyligt, ca -8 grader, men vackert väder,
inte ett moln på himlen. Jag var bara tvungen att prova några av
mina julklappar. Jag fick en stilig sportjacka av min bror, han
jobbar i branchen. Fick en fin ullundertröja av min syster och
hemstickade raggsockor av min mamma. Jag frös inte. Men
däremot fick jag skavsår, har inte använt mina kängor den här
säsongen och det tyckte inte mina fötter om. Jag måste nog ut
och gå lite oftare :-)
'
Ny sportig jacka och hemstickade raggsockor.
'

Vackert ljus när solen står lågt.
'

Frostigt.
'

Knarrar skönt under skorna när man går på rimfrosten.
'

Vackert i solljuset.
'

En skulptur uppe i vårt centrum. Vet inte vad den heter
eller vad den symboliserar. Har ingen aning när den kom
dit men jag tror den är ganska ny. Jag gillar den. Charmig.
'

5 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning själv...

Anonym sa...

Vi var också på en vacker långpromenad igår och det blir nog en till idag. Nyttigt, säger dom som vet! Fina bilder du tog! Kram

Anonym sa...

Vilka mysiga bilder! Ser hur härlig ut som helst!
Hur ser ditt nya liv ut???=)
Erika
PS Jag har hittat en jättebra morot! Väldoft och mys i ett!!!=D Jihoo!

Anonym sa...

Vilka underbara bilder du fick på din promenad. kram

Fru Pusselbit sa...

Det var härliga bilder du tog på promenaden! Ha en fortsatt trevlig kväll! =) Kram