fredag 11 juni 2010

Gråtung dag


'
Grått, grått, grått.
Vi satt inne mest hela dagen.
Vid tvåsnåret tog jag en promenad upp till det lokala köpcentret.
Där finns några klädbutiker som jag gillar.
'

'
Var in hos Zavanna.
Det är nog min favoritbutik.
Dom har mycket kläder som passar min smak.
Handlar alltid något där när jag är i Oslo.
Var ute efter nya jeans,
Och jag hittade två par som satt perfekt.
Ett par svarta och ett par ljusblå.
Men jag måste lägga upp dom eftersom benen på byxorna alltid är för långa för mig.
'
Senare på eftermiddan åkte pappa och jag till sjukan.
Vi skulle hälsa på mamma.
Hon åkte in till akuten sent igår kväll.
Hon hade fått ont i magen.
Hon var så rädd för att hon skulle behöva opereras igen.
Men idag verkade hon må mycket bättre och hade mindre ont och hon kommer antagligen hem igen imorgon.
Läkarna kan inte hitta något fel.
'

'

Inga kommentarer: