tisdag 4 maj 2010

Stort projekt, del 2


'
Det började i mars.
Nu är det knappa tre veckor kvar.
Jag har tagit en veckas semester för att måla och fixa till två rum.
Var förbi Måleributiken vid Alvik igen.
Tänkte jag skulle börja förbereda lite.
Det där tråkiga förarbetet.
Jag har nästan bestämt vilka färger jag ska ha.
Är fortfarande lite tveksam, måste fundera lite till.
Idag har jag investerat i spackel och sandpapper.
Jag tänker plocka ner alla bilder och tavlor och spackla igen alla hålen.
Passade samtidigt på att fråga ut expediten i butiken hur jag ska göra och skrev upp en lista på resten av det jag behöver köpa.
Det ska bli spännande att sätta igång.
'

1 kommentar:

Angel.Pearls sa...

Lycka till med projektet! Du har en liten överraskning hos mej..http://angelpearls.blogspot.com/2010/05/in-process-i-processen.html
Kram//Eva