onsdag 28 september 2011

Konst på hög nivå















Hade stora förväntningar på den här utställningen.
Men jag blev ganska besviken.
Inga höjdartavlor direkt.
Inte hellre tillräckligt många Cezannetavlor  som jag trodde det skulle vara mer av.
Det mest positiva var att det fanns en hel del Picasso.
Dom livade upp utställningen som i övrigt var ganska dyster enligt min mening.
Vi kom förresten in gratis eftersom vi är studenter.
Vi får alltid ett studentkort i skolan som vi visar upp vis såna event.
Det är inte alla ställen det funkar som idag.
Så det kostade oss iallafall inget att bli besvikna.

Vi tog oss som sagt en fika på favoritkondiset efteråt.
Sen shoppade jag lite och gick hem.
Och som vanligt bjöds det på en magnifik solnedgång.
Vädret har förresten varit strålande enda sen jag kom hit.















   

Inga kommentarer: