onsdag 25 mars 2009

Farligt jobb?



Jag vet inte om jag skulle vilja kliva upp i den där korgen som sitter överst på Hötorgsskrapan för att uträtta mitt jobb. Det är ju dom som gör det, vilka dom nu är. Kanske fönsterputsare eller andra underhållsarbetare.
Tycker att jag lever farligt med risk för hjärtinfarkt pga datastrul, men ser inte detta lite farligare ut?
Förresten så funkade min mus och mitt tangentbord alldeles perfekt idag, utan åtgärder. Hur? Har ingen aning. Det måste vara ett spöke som går runt och jäklas lite. Han har säkert jättekul.
'

1 kommentar:

Anonym sa...

OH! Aldrig i livet att jag skulle upp dit! Jag är så höjdrädd så fy farao! Jag får svindel bara jag skulle titta upp där :)

Jo, det är min traktor, gubben har en likadan men hans har lastare men det har inte min. Han har dom där kvinnorna på sin traktor också! :)