onsdag 11 mars 2009

Guldmatta

Häromdagen passerade jag butiken In & Finn vid Fridhemsplan. Jag brukar i och för sig gå in där rätt så ofta.
Den här gången hade dom fått in några trasmattor som är vävda med skinnstrimlor i guld. Jag som älskar allt som glittrar kunde ju inte motstå den här.
Så idag slog jag till och köpte mattan och den är så läcker. Den är lite mindre än min förra matta som är en blå ullmatta. Jag har tröttnat på att den fortfarande luddar av sig och bildar blå dammråttor.

Suck!! Nu har det tagit tre timmar att ladda ner några bilder. Tekniken strular.

      



 

Min gamla matta

6 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Läckert o vågat med glittrande guldmatta!! (Den blåa har också en fin färg..)Tufft! Ha en fortsatt fin vecka//Eva

Anonym sa...

Vilken snygg matta och vad fint det blev!!!
En god sak att vara blodgivare!=) Det är något jag funderat på länge men aldrig gjort. Kanske dags att göra slag i saken?
Ha det gott!
Erika

Anonym sa...

Jag måste säga att jag tycker den nya, lite guldiga, mattan passar mycket bättre faktiskt :)

Tack, tack, jag känner mig mycket bättre nu. Men jag får väl se efter språngmarschen jag hade för en stund sen, haha!

thebromanders sa...

Jättesnyggt!!
Fin blogg du har! :)

Anonym sa...

Vad fint det blev! När du har tröttnat på den så får du byta med den andra. Jag tycker den är fin också! Kram

marie sa...

Läcker!!

vet du om dom har kvar mattan nu?