torsdag 19 mars 2009

Inomhus

Det blev bara promenader mellan det olika färdmedlen till och från jobbet idag. Hade ingen lust att vara ute mer än nödvändigt. Jag blev så genomkall igår att det känns som om jag inte kommer att tina upp förän till midsommar. Och idag var det ännu kallare och blåsigare. Ett märkligt väder förresten. Det snöade ena minuten och nästa sken solen.
Därför fick även kameran vila idag. Men innan jag ställde mig på Slottsbacken igår tog jag några fina bilder uppifrån Slussen, zoomade förståss, det var ju ett perfekt fotoväder.
'
'
'
'

Kolla in killen som klättrar i en av mastrepen (det heter säkert nåt annat)
Klicka på bilden!!
'

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Här har man varit ett antal gånger. Häftigt bild med masten,tänk om hon trillar ner. kram

Anonym sa...

Härliga bilder från vår vackra huvudstad! Kram

Anonym sa...

Underbara bilder!...och tack för dina ord inne hos mig...allt gick bra och nu är jag stolt! ;)
Ha en riktigt skön helg! Kramis