lördag 14 mars 2009

Inte med på bild

Igår var solen framme för första gången på länge. Då passade jag på att ta en långpromenad på lunchen. Det var lite kyligt i luften men det droppade och rasade snö från träden där solen stog på, härlig vårkänsla.
Kom förbi en bondgård som finns i området och där träffade jag på några gynnare som kämpade tappert för att slippa vara med på bild.


Tuppen försökte smita när han såg mig komma med kameran redo. Men jag hann före.


Dom försökte gömma sig bakom skylten när jag var på väg fram.


Han ville inte hellre bli fotograferad och försökte göra som strutsen.


Han var först lite nyfiken men vände bort huvudet när kameran kom fram.


Gödsel säljer dom också. 25:- per ????
'

1 kommentar:

Fru Pusselbit sa...

Det var ena jobbiga rackare som inte vill vara med på bild! ;)

Ha en så härlig söndag! =) kram