lördag 25 april 2009

Gammalt blir som nytt

Satt och tittade på Babben på TV1.
En av gästerna, Mia Törnblom, hade bara ett örhänge på sig. Antagligen pga micken.
Babben kommenterade detta och Mia svarade att hon tyckte örhänget var så snyggt så hon valde att ha det på sig.
Nu är det så att jag var med på 80-talt när det var jättepoppis med STORA örhängen, och jag ääääälskade dom.
Jag hade massor.
De flesta har jag skänkt till Myrorna eller gett bort på annat håll.
MEN, ett par har jag sparat.
Jag blev påmind om det när jag såg Mias örhänge.
Letade i lådorna och plockade fram dom.
Kanske kan det vara kul att sätta på dom igen nu till sommaren.
Tur att det åtminstone finns en liten hamster i mig.
Vet inte om 80-talet kan betraktas som vintage.
Men kul mode var det iallafall när allt skulle matcha i färgerna, skor, väska, skärp och örhängen.


'
'

1 kommentar:

Veiken sa...

Dom är ju super just nu! Det är bara att hänga på dig dom och du blir hur cool som helst! Kram