måndag 20 april 2009

Utan kamera

Hur ska det gå?
Nu har jag blivit van att dra omkring på stan med kameran runt halsen.
Då, när jag blivit beroende måste jag avvänjas igen.
Kameran ska skickas in på lagning till Canon efter gårdagens strul
Den blev bara sämre och sämre utefter kvällen och slutligen funkade den inte alls.
Var förbi fotoaffären idag och jag ska ta med kvitto imorgon och lämna in den.
Dom sa att det kan vara nåt kretskort som pajat. Väl, vi får väl se vad orsaken är när dom fåt titta lite närmare på den. Jag har bara haft den i lite drygt tre månader.
Jag blir iallafall utan kamera i 2-3 veckor.
Hoppas bara jag hinner få tillbaks den innan jag åker till Paris.
Fotografering var ju liksom en del av syftet med resan.

Lyckades få några skumma bilder till innan den lade av helt.

Här är tre bilder från mitt kök. En bild är normal och två är konstiga.
'
'
Så här ser inte mitt kök ut...
'

'
...inte så här hellre...
'

'
..men så här ska det se ut på riktigt.
'
'

1 kommentar:

Angel.Pearls sa...

Trist att din nya kamera strejkar -hoppas den blir som ny igen. Paris låter härligt! Ha en fin (kall) vecka!//Eva