måndag 20 april 2009

Med kompaktkamera

Men va bortskämd man blir med en ordentlig systemkamera.
Jag måst ju hålla tillgodo med kompaktkameran ett tag framöver.
Och det är faktiskt riktigt stor skillnad, särskild när man ska zooma.
Men det är ändå bättre än ingen kamera alls.
'
Jag var iallafall en sväng nere på stan idag. Gick runt och fotade lite i det vackra vädret. Fast det var kallt som attan i vinden som kröp in under huden.
'
Tog en tur in på Pärlehuset och hamstrade lite pärlor. Det var länge sen jag fyllde på lagret. Inte för att jag lider brist på dom men det är en passion och det är svårt att låta bli.
Pärlehuset håller dessutom på att läggas ner och dom kommer att hålla öppet ut maj, kanske lite längre. Dom säljer ut allt dom har i lager till förmånliga priser så då måste man ju passa på, och det gjorde jag, särskilt när man får 50% rabatt.
'
Hittade ett par manipulerade "Här Går Man"-skyltar på Norrtullsgatan på väg ner till Odenplan.
'



'
'

1 kommentar:

Veiken sa...

Kan inte annat än att skratta! Visst är det humor med såna skyltar! Kram