fredag 7 oktober 2011

Sista dagen för i år















Sista skoldagen.
Grammatik in i det sista.
Man måste se till att klämma ut så mycket som möjligt av den tiden man har betalat för.
Det är mycket som ska smältas.
För mig känns det som om jag bara varit här en vecka eftersom förra veckan är som i en dimma med förkylning och mediciner.
Men det är väl smällar man helt enkelt får ta emellanåt.
Vi fick våra diplom.
Ett glas vin om man vill på terassen efteråt och säga adjö till klasskamrater och lärare.
Byta e-mailsdresser och FB-uppgifter så man kan hålla kontakten.
Idag blev det väldigt kortvaritg där ute eftersom vi höll på att blåsa bort.
En sväng på stan för sista gången.
Ingen mer shopping.
Köpte ett fång rosor till Madame som jag brukar göra som tack för dom här två veckorna.
Vi åt middag tillsammans.
Hennes son var på besök igen och åt med oss.
Det blev ingen privatuppvisning den här gången för han skulle själv iväg för att lyssna på en konsert.
Packat resväskan.
Ryggan blir som vanligt tung.
Och som vanligt har jag egentligen handlat liiiite för mycket.
Men det går nog får jag hoppas.
    

Inga kommentarer: