torsdag 13 oktober 2011

Soligt men kyligt
















Nu börjar det verkligen att kännas att det är höst.
Termometern har inte så värst många grader att skryta med.
Men det är ju vackert väder, hög luft och strålande sol.
Handskar och halsduk behövs.

Jag vet inte om det är det vackra vädret som gör det men hälsan börjar återigen gå mot plus.
Knät känns betydligt bättre.
Men fortfarande ganska mörbultad i övrigt i kroppen.
Sånt som inte visade sig föränn dagen efter.
Den fick väl en chock.
Var hos doktorn härom dagen egentligen i ett annat ärende.
Tid jag bokat innan semestern.
Typiskt att jag just den dagen skulle må pyton.
Togs en del prover, EKG mm.
Det visade sig att sänkan var för hög.
En liten infektion.
Igen.
Ny antibiotikakur.
Men det är ju inte så ovanligt att åka på nåt när man precis har haft en kur innan.
Man är ju mer mottaglig.
Annars var jag fullt frisk.
Men när det här är över hoppas jag att jag fått så det räcker för ett tag framöver.
Ska iallafall inte stressa till bussen.
Det är inte värt det när nästa buss går sex minuter senare.

Och när jag kom hem ikväll var det även månklar himmel.
Vackert och lite spöklikt.













 

1 kommentar:

Angel.Pearls sa...

Tack för att du delar -underbara bilder! <3 Stockholm!
Ha en fin helg!
Eva