tisdag 27 juli 2010

Jag vill, jag vill


'
Vad är det jag vill?
Jo, jag vill ut och resa.
Det bara känns mer och mer.
Alla runtomkring ska resa nånstans.
Vissa mer än andra.
Har inte semester föränn i slutet av september och då ska jag till Aix-en-Provence.
Som vanligt.
Men jag vill iväg nånstans.
NU!!!
Hoppas jag kan flirta till mig en eller ett par lediga dagar kring nån helg så jag kan resa bort nånstans.
'
Helst vill jag ju till favoritstaden som syns på bilderna.
Men det blir lite för långt och för dyrt för en långhelg.
Så jag får "nöja" mig med nånstans i Europa.
Helst nånstans där jag inte varit.
Det finns många ställen på min önskelista som jag kan fixa över en långhelg.
Har surfat och surfat.
Och medan jag surfar och letar resor blir jag mer och mer sugen och känner ett jättebehov att få komma bort och se nåt annat.
'

'

Inga kommentarer: