lördag 3 juli 2010

Rent och fint


'
Det är ju riktigt roligt att städa när man ser så stor skillnad direkt.
Balkongen har varit eftersatt ganska länge.
Men nu tyckte jag det var dags att ta tag i den.
Eftersom jag har fått det så fint inomhus efter min stora 'extreme makeover', tyckte jag att balkongen inte kunde se så risig ut.
Var uppe tidigt i morse och satte igång.
Var tvungen att bli klar innan solen kommer över på balkongsidan av huset.
Grannen kom ut vid tiotiden och undrade vad det var som lät när jag höll på att skrubba.
Hann bli klar innan solen kom och det blev en otrolig skillnad.
Tyvärr kan jag inte sitta där ute så länge solen är uppe.
Det blir extremt varmt.
Har testat med parasoll tidigare, men det hjälper inte.
Jag är inget stort fan av värme.
Föredrar när temperaturen håller sig kring 20 grader.
Men det är kul att ha en snygg balkong även om jag inte använder den så mycket.
Jag kanske sätter mig ner med ett glas rött ikväll när solen har gått ner bakom hustaken på andra sidan gatan.
'

Inga kommentarer: