fredag 21 augusti 2009

Dags igen



Packad och klar åter en gång.
Så bär det iväg igen till staden med de vackra fasaderna.
Kolla in staden här och här och här och här.
Drar med tåget imorgon.
Det blir nog inte så mycket fotograferande av i stan den här gången.
Jag hinner antagligen inte.

Barndop på söndag och tillbaka till Stockholm på måndag.

Så åker folkdräkten med i resväskan iallafall.
Jag måste helt enkelt göra ett försök.
Får testa med att flytta ett par hyskor så jag kan andas åtminstone.
Sen blir det inget utrymme för mat och andra godsaker.
Men det gör ju inget.
Kanske det trots allt blir en bra start på första veckan av mitt nya liv.

5 kommentarer:

Eva-Marie sa...

Låter som en trevlig resa! var finns staden med vackra husfasader måntro?! Ha det så trevligt!Kram

Veiken sa...

Jaha, det är gamla Kristiania, Tigerstaden eller mer känd som Oslo, som ska få storfrämmande! Go tur önskar jag dig! Kram

lilalili sa...

Jag önskar dig en bra start på ditt nya liv och en skön resa! Kramis

Angel.Pearls sa...

Åh, vad härligt att du "reser så mycket" -jag kommer knappt utanför kommungränsen..Hur gick det med folkdräkten?!! Kram//Eva

syren sa...

En trevlig resa låter det som du kommer att få. Ha en fortsatt fin måndag. kram