torsdag 27 augusti 2009

Tillfälligt avbrott...


'
Kom inte in på Internet igår.
Man blir ju bara så frustrerad.
Drog ur sladdar.
Satta in dom igen.
Knappar av, knappar på.
Vänta 30 sek.
Testar igen.
Icke!
Det är bara att ta ett djupt andetag.
Stänga av eländet så man inte sparkar sönder nåt i ren frustration.
Försökte ringa ComHem.
Ni som kör med dom vet hur deras support är.
Dessutom var det så sent att det bara var röstmeddelanden.
'
Kom hem idag.
Testade.
Samma problem.
Ringer supporten.
4 minuters väntetid.
15 i kö.
Inte sjutton att dom hinner så många samtal på så kort tid.
Under tiden informerar dom.
Allt dom säger har jag testat.
Så nämner dom nåt ifall man har en router.
Jag har en sån.
Drar ur sladdra.
Sätter in sladdar.
Väntar 30 sek.
Heureka!!!!
Det funkar igen.
Jag la på luren.
Då hade jag väntat i ca 10 minuter.
Då var jag nere i 12 samtal före mig.
Va då 4 minuter.
Jag bara undrar.
'
'

Inga kommentarer: