måndag 29 december 2008

Mina änglar

Jag lovade visa upp min senast inköpta ängel som var väl
nerpackad. Bjuder även på resten av min änglafamilj. Jag
har några stycken nu. Några kommer i repris inköpta precis
före jul och andra har jag haft länge. '


Den nyaste ängeln inhandlat på julpyntsrea.


Ytterligare en av årets rea-änglar.


Denna har varit med ett par år. '


Änglapar som varit med länge.



Ängel i repris

En till i repris


Änglapar i repris


Detta änglapar har vaktat mitt hus sen jag flyttade hit för 15 år sen


Dessa två hänger över var sin dörrpost. Ganska stora.



Dessa små har jag flera av, ca 5 cm stora.



Handgjorda änglar av upp-och-nervända mini-blomkrukor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade inte en aning om att du hade så många änglar!! Den nya ser stor ut?? Golv ängel, eller golvad ängel kanske? ;-)

Fru Pusselbit sa...

Det var väldigt fina änglar! =) Kram