torsdag 18 december 2008

Sista julpynten på plats

Eftersom jag åker till Norge på julen så plockar jag inte fram
mer julpynt än nödvändigt.
Det blir adventsstakar i fönstren, ljusslinga på balkongen, en
stjärna i fönstret och en liten bordsgran. Nisse får ta av sig
hatten och sätta på sig sin röda mössa. Och idag satte jag upp
dörrkransen. Sen ska jag bara packa resväskan och på lördag
morgon bär det iväg för att fira jul med familjen.
'

Min dörrkrans, blå :-)
'
Julstjärna i fönstret
'
Min söta lilla bordsgran som vaktas av två änglar.
'

4 kommentarer:

Fru Pusselbit sa...

Vi brukar inte heller julpynta alltför mycket, då vi brukar fira jul ca 40 mil hemifrån! ;)

Det var väldigt fint julpynt du hade och jag önskar dig en god natt! =)

Anonym sa...

Du har pyntat precias lagon och otroligt vackert. Själv är jag inter alls förtjust i att överpynta eller vad man kan kalla det, men alla smycker efter sin smak.
Kram!

Anonym sa...

Hej på dig! Får önska dig en god jul...du reser imorgon läser jag!
Skulle jag också vilja göra ibland...
He, he! Gräsklipparen....

Jo du, han är en mästare på matlagning min sambo...första gången han bjöd mig på middag hemma hos sig fick jag en...Gorbys Pirog! suck
Kramen!

Anonym sa...

Hälsa Norge från Veiken! Kram