onsdag 10 december 2008

Virusjakt....

Kände en tupp i halsen hela dan idag och lite febrig i kroppen.
Det är bara en månad sen sist jag var förkyld. Drog in på apoteket
och inhandlade lite preparat innan det gått för långt. Har langat in
en dos KanJang, en Berocca och två vitlökskapslar.
Ska strax ta en rejält stark svart-vinbärs-toddy
(1/3 saft och 2/3 kokande vatten). Sen tar jag två "amerikanare"
innan jag lägger mig. Måste chocka dom små jävlarna som försöker
få grepp om min kropp, och jaga dom på dörr.
'

Virusvapen
'

3 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Svartvinbär är gott o väldigt nyttigt..vitlök likaså! ..trodde du fått ett virus i burken..Krya på dej// Eva

Anonym sa...

Rätt tänkt, skicka dom små odjuren så långt bort som det bara går! Lycka till! Kram

Anonym sa...

Go morron! Japp, på dom jävlarna bara! *boxas i luften*
Men vad du har mycket grejer, jag har bara en stackars magnecyl hemma :( och en bakfull sambo förstås, det kanske går bra det också?