fredag 15 maj 2009

Biopremiär...

...på biografen Skandia på Drottninggatan.
Det var insläpp när jag passerade i eftermiddags.
'

'
Filmen är Änglar...
'

'
...och demoner.
'


Jag har lästa alla Dan Browns böcker och jag tyckte för egen del att just Änglar och demoner var den bästa.
Det som gjorde den extra spännade var att jag läste den samtidigt som förre Påven dog och dom höll på att skaka fram en ny.
Då kändes hela komplotten i boken så verklig.
Mycket av det jag läste i boken försiggick samtidigt i verkligheten och fanns med i all media.
Jag ska definitivt se filmen.
Stora delar är inspelad på plats i Rom.
'
'

4 kommentarer:

eva b sa...

Lustigt att vi båda lyckades få med påven i våra inlägg! Utan egentlig anledning dessutom!

Veiken sa...

Då är du vimmelfotograf också då;) Jag har inte sett Da vinci koden och det är inte min sorts filmer. Jag är nog lite knäpp. Jag gillar inte Harry POtter (är nog ensam i hela världen om det) varken böckerna eller filmerna. Jag tryckte i mig första boken och det är likadant med Dan Browns böcker. Tyvärr. Kram

Angel.Pearls sa...

Vilket vimmel..Tack för boktips!Kedjor pysslar jag också med -det blir mest enkla varianter av halsband -klassiska modeller. Svårt bara att hitta bra snygg kvalite till rätt pris..Hade en bra internetshop, men hon slutade tvärt med alla kedjor jag gillade...Spännande att se vad du pysslar ihop!Ha en fin helg//Eva

Ragnvi sa...

Godmorgon! Vill gärna se den filmen jag också!
Men vad surt med din kamera!! Håller tummarna att du hinner få den i tid!
Kramen!
Ragnvi