lördag 23 maj 2009

Strax packad och klar

Mina gäster åkte idag.
Själv åkte jag in till stan efter att fotoaffären lovade mig en lånekamera.
Jag ringde nämligen igår och frågade efter min egen men den var fortfarande inte klar.
Först vill dom inte låna ut nån kamera och jag talade precis om vad jag tyckte om deras service och att det tog så lång tid.
Tio minuter efter det samtalet ringde dom upp och sa att dom hade en lånekamera till mig.
Jag hämtade som sagt kameran idag och det är exakt likadan som den jag har.
Skönt att jag kan ha en vettig kamera när jag åker för det var liksom lite av syftet med min resa.
Nu ska det bli fotografering i kubik.
Så kul.
Ska bara packa en liten resväska.
Planet går i ottan imorgon så jag undrar om det ens är nån idé att lägga sig.
Men tre-fyra timmar kan jag kanske få ihop.
Hoppas jag kan koppla upp mig på hotellet.
Isåfall hörs vi från Paris.
Annars dröjer det en vecka innan jag är tillbaka.
CU
'

'
'

Inga kommentarer: