lördag 23 maj 2009

I nöjesparken

Igår (fredag) blev det shopping på stan.
V och P ville ju få med sig något härifrån.
Själv åkte jag till jobbet.
Efteråt träffades vi hemma.
Dom ville så gärna åka till Gröna Lund.
Hade tänkt ta Djurgårdsbåten från Nybroplan, men dom tog inte SL-kort.
'

'
I stället blev det den här trevliga spårvagnen.
'

'
Attraktionerna blir bara fler och fler fast på samma yta.
Nu ligger dom tätt i tätt och flätas in i varandra
'
Klicka på bilderna så ser du bättre
'



'
Det är inte så svårt att få med fler attraktioner i samma bild.
'

'
Inget att hålla sig i svävar man fritt ovan marken och rakt in i husväggen.
'

'
Den här är ny för året.
Insane är ett bra namn, det ser helt galet ut.
'

'
Klicka på bilderna så ser du bättre
'

'
Vädret var inte det roligaste.
Ganska kyligt och en och annan regnskur.
I ärlighetens namn måste jag erkänna att jag inte testade en enda attraktion.
Jag höll mig tryggt nere på backen.
Vi åkte iallafall Djurgårdsbåten tillbaka, fast mot Slussen.
Den färjan tar SL-kort.
'
'

Inga kommentarer: