tisdag 12 maj 2009

Väntar fortfarande...

...på att få tillbaka min kamera.
Idag är det precis tre veckor sen den lämnades in.
Det skulle ta två till tre veckor.
Ja visst!! Eller hur?
Idag ringde jag till fotoaffären för att kolla.
Nej, den hade inte kommit än.
Han skulle iallafall kontakta Gbg där Cannon har sin reparationsverkstad.
Vad han visste hade dom precis börjat fixa på dom kamerorna som lämnats in ett par veckor före mig.
Jaha, det lät ju inte särskilt hoppfullt.
Efter nån timme ringde han iallafall upp och sa att reservdelen till min kamera hade kommit och att dom skulle laga den under den här veckan.
Sen skulle dom skicka upp den till Sth i början på nästa vecka.
Hoppas innerligt att den kommer då, under nästa vecka alltså.
Senast!!
Jag åker till Paris den 24'e och då SKA kameran med.
Den bara MÅSTE vara med
Paris med en kompaktkamera blir lixom inte det samma.
Jag håller alla tummar jag har att den hinner komma tillbaks innan.
Jag undrar vad det var för fel eftersom det krävdes en ny reservdel.
Den var ju bara 3½ månad gammal.
'

'
'

Inga kommentarer: