måndag 2 februari 2009

Ny lägenhet...?

Vet ej....Kanske....
Jag har iallafall varit och tittat på en lägenhet som jag fått erbjudande om. Jag är lite osäker på vilken plats i kön jag har, men det är nog någonstans mellan 10 och 20.
Det är en lägenhet i Vasastan i Stockholm. 75 km. 4tr upp med hiss. Lägenheten var jättefraich, ganska nyrenoverad sen 2003. Det var bara badet som inte var sådär jättekul. Plastmatta och tapeter. Ett ok badrum ska ha kakel. Men man kan ju inte få allt.
Fastigheten kommer troligen att säljas ut, så ifall man får en lägenhet där kan man ju tjäna en bra slant. Nu verkade det som om flera med lägre köplats än jag var intresserade så jag kommer nog inte att få den. Men jag ska tacka ja ändå, man vet aldrig. Nån gång ska man väl ha tur också.

Jag tog en bild uppifrån, ner på innergården. Svårt att få en känsla av hur det är så här års och på kvällen.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna! Annars är det bara att bida sin tid. Du kommer ju allt längre upp på stegen!

Fru Pusselbit sa...

Hoppas att du får den, någon gång ska man ha tur! ;) Kram

Angel.Pearls sa...

Det kan bli ett klipp -när du säljer..Huvudsaken du kommer att trivas!Kram//Eva