torsdag 29 oktober 2009

Promenad med fika


'
Kände att jag behövde röra på mig lite idag.
Det har blivit lite för mycket kaffebröd av olika sorter den här veckan.
Och imorgon blir det tårtor i massor då flera kollegor lämnar oss.
Nu klarade jag av två veckor i Provence och då ska jag förstöra allt på hemmaplan.
Promenerade över Liljeholmsbron
Träffade på min kompis C vid Hornstull.
Vi promenerade tillsammans över Västerbron.
Kallt som attan var det.
Riktigt sur nordanvind.
Vi tog svängen via Rålis och upp till Fridhemsplan.
Vi satte oss ner på ett litet fik och det var så skönt att komma in i värmen.
'
På den ena väggen hänger två tavlor i 3D som föreställer rätt udda versioner av Frihetsgudinnan.
'
''''''''''''
'
'

1 kommentar:

Veiken sa...

Det finns inget som kan kyla så som en promenad över en bro vintertid! Jag fryser bara jag tänker på det. Kram