fredag 16 oktober 2009

Shopping


'
Efter skolan igår blev det en pizza-slice på hörnet.
Stans bästa och till ett bra pris.
Dom finns precis bakom den mest kända restaurangen i stan, Les Deux Garcons.
Men dit ska man helst inte gå.
En turistfälla.
Dyrt är det och dålig service får man.
Tacka vet jag dom som står bakom hörnet.
'
Efteråt var jag på ett litet museumsbesök.
En utställning om födelsen.
Inte sådär jätteinteressant.
Men det kostade inget så då spelar det ju ingen roll.
'
Så till shoppingen.
Det har alltså blivit ganska mycket svalare de senaste dagarna som jag nämnt tidigare.
Därmed blev jag tvungen att handla lite långärmade tröjor och ett par koftor.
Jag hatar att frysa.
Men det är ändå kläder som kommer till användning även när jag kommit hem.
'

'
'

1 kommentar:

Angel.Pearls sa...

Så hösten gör sig påmind även där..Här i Sthlm är det 0-gradigt på morgonkvisten.Härligt med lite shopping i "nya kvarter"..Ha en fin helg//Eva